Κοπή πίτας και ΓΣ
Την Τετάρτη 28-1-2026, το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Φιλανθρωπικού Σωματείου Κυριών Καβάλας “Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΣΤΩΡ” στο ξενοδοχείο ΕΣΠΕΡΙΑ. Το πρόγραμμα προέβλεπε κοπή βασιλόπιτας, ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση και εκλογές. Η Πρόεδρος του Δ.Σ. Κα Νίκη Ανέστη ξεκίνησε ευχόμενη καλή χρονιά σε όλα τα παρευρισκόμενα μέλη και τους προσκεκλημένους, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι φέτος το […]












